Få en trevlig stund på dagtid

Träffpunkt S:ta Anna är en mötesplats för alla. Vi träffas varannan torsdag kl 12.30 på S:ta Annagården. Här hittar du intressanta föredrag och lär känna nya vänner.

Tre äldre damer fikar. Foto Alex & Martin IKON.

Bli inspirerad av intressanta föredrag

Välkommen till en trivsam samvaro. Träffpunkt S:ta Anna är en verksamhet som har funnits i många år. I början låg fokus på handarbete men numera fylls tiden av inspirerande möten med olika föredragshållare. Och här är både kvinnor och män välkomna!

Allt du behöver veta för att delta

• Träffpunkt S:ta Anna äger rum varannan torsdag kl 12.30, ojämna veckor under vår och höst.
  • Vi träffas i Stora Salen på S:ta Annagården.
  • Ingen föranmälan behövs, och det kostar inget att vara med.

Program våren 2024

1/2 Vår tillförordnade kyrkoherde Hans Ulfvebrand kommer och berättar, samt håller andakt med oss.

15/2 Eva Sätterlund kommer och berättar och sjunger för oss.

29/2 Ingrid Grönvall Hagstrand kommer och kåserar.

14/3 Helena Bargholtz kommer och berättar om en intressant Lidingökvinna: Siri Derkert, konstnär, miljöaktivist och fredskämpe. OBS! Idag träffas vi i Kvarnen.

28/3 Andakt med Ingegärd Håkansson Nilsson på skärtorsdagen.

11/4 Kommunen kommer och informerar: Hampus Kvist, digitallots, Carina Sjödin, syn- och hörselinstruktör, och Eva Hammarström, anhörigkonsulent.

25/4 Vår musiker Li Ringquist Östman kommer och sjunger vårvisor med oss!

24/5 Vi åker på församlingsutflykt!

Vill du veta mer?